sobota, 23 marca 2013

Ohayoo ^^

Hejka ^^ Co u was kochani ?? Ja w czwartek razem z klasą jechałam do teatru do Katowic ^^ Na przedstawienie pt. " Oskar i Pani Róża ". Było bardzo fajnie ponieważ te przedstawienie było też straszneee ..troche się bałam *^* Ale cóż ..Gdy wracaliśmy chłopcy robili Harlem Shake w autobusie jak będzie około 1000 wyświetlen to wrzucę swoje zdjęcie oraz Harlem Shake moich kolegów xD Chcą jeszcze raz nagrać ale w szkole więc jak co to wam wrzucę xD Może dziś trochę ooooo... Kawaii ( jeśli ktoś wie co to ) Bo mam do czynienia z taką laską która cały czas : Kawaii , kawaii , kawaii a jak się jej spytałam czy wie co to znaczy to powiedziała nie za bardzo xD według mnie tacy ludzie są śmieszni ale nic na to nie poradzę . W środę wasza ToShiko Kiyoko Sumiko Ishiyama nie była w szkole bo się źle czuła =(
A ja już wiem co wam dzisiaj pokarzę . Ponieważ jest weekend i z pogodą nie jest tak źle ( przynajmniej u mnie )


Czy jesteście gotowi na

Dance Party ^^ 
Zacznijmy od ludzkich filmików

Ale oni fajnie skaczą >.<



























Dla fanów Fairy Tail ^^











                                 Sasuke and L dance >.<













^^


























Teraz gifki ^^ Ja już się z wami żegnam ;** Bayuu ;**




















































Papa ^^




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz