środa, 6 marca 2013

Another ? Czemu nie :)

Tak mi przykro , ponieważ nie dodawałam postów :( Jestem zła Kiyoko :( Więc dziś na koniec tego posta na przeprosiny trochę ... a zresztą zobaczycie =3 Dziś trochę o dum...dum...Another *_*
Kocham to anime :* Został mi do obejrzenia jeszcze jeden odcinek :(
Dobrze a więc zaczynajmy ;*  A i do każdego nowego anime będę dodawała streszczenia :) Mam nadzieję że ten pomysł wam się podoba :)

Zacznijmy :)


                                                                Streszczenie 

''Another" to historia o dość mrocznym klimacie. Historia opowiada o uczniach pewnej trzeciej klasy Północnego gimnazjum w Yomiyamie oraz tajemnicy którą muszą poznać by przeżyć. Historia rozgrywa się w 1998 roku gdy do klasy numer trzy dołącza Sakakibara Koichi , który przenosi się do Yomiyamy by zamieszkać ze swoją ciotką i dziadkami. Chłopak zaprzyjaźnia się z zagadkową Misaki Mei , co zbiega się w czasie z serią tragicznych wypadków. Żeby juz wam nie zdradzać więcej dodam że całość fabuły opowiada o historii szkoły i próbie uniknięcia śmierci , podjętej przez trzecią klasę z Sakakibarą i Misaki na czele. =3
















Główne Postacie : 



Sakakibara Koichi













Misaki Mei *_* Moja ulubiona postać















Akazawa Izumi =3














Takabayashi..







Tomohiko Kazami :)







Yukari










Naoya Teshigawara














Reiko Mikami
















Klasa Numer 3












A więc teraz na przeprosiny


Tańczące Gifyy...^^ 






                                                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz