czwartek, 7 marca 2013

Another Gify + parę innych gif`ów ^^

Hejkaa...! Co tam u Was ?? Wpadłam na pomysł aby wrzucić wam parę gifów z mojego ulubionego anime. Mam na myśli Another <33 Potem wrzucę parę innych gifków :**^^

                                         Filmik dla Noony ^^


















    Trochę dziwne ale fajne ( tam na dole )
                                   








Chcę LATO^^







      Misaki Mei
                                                         








                     
^^







                                             







  <------- No i to jest Kawaii ^^












                                            Teraz jak mówiłam inne gifki ^^        


^.^



Dodam gifki i się już z wami żegnam .Papacie ^^




  














                       
































































































                         No to Na tyle mam nadziję że post się podobał ^^ Bay ^^










2 komentarze:

  1. Dziękuję Sumiko <3 Ile tańczących gifów *.* ło jojo :D Super <3

    OdpowiedzUsuń
  2. wow jakie fajne. jak w ogóle się robi ?

    OdpowiedzUsuń