wtorek, 19 marca 2013

Happy Tree Friends ^^ + Flipky ??

Ohayo >.< Chciałabym poinformować że mam tatę i mamusię którzy nazywają się Flippy ( Cemei ) i Flaky ( Noona ) A to znaczy że : Flippy + Flaky = Flipky ( Ja )

Dziś przedstawię wam moje dwie ulubione pary w happy tree friends ^^

Zacznijmy od Pary numer 1 . czyli Petunia and Handy ^^

                           























                                                                                                                                                                                                           



Teraz Para numer 2
Czyli Flippy and Flaky 



                          
I teraz Flipky xD
Hehehe 
I teraz Z dedykiem Dla noony dajmy na to ja jestem Petunia ty Flaky 
Dla Taty
Dla Mamy ^^




To na tyle Bay ^^ 

1 komentarz: